سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

فرهنگی اذبی



 

معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای، از همه دستگاه‌های اجرایی خواستادامه مطلب...

نوشته شده توسط: میر کریم موسوی

 

اقدام وزارت حمل‌ونقل انگلیس به بهانه مشکلات ایمنی، در حالی انجام می‌شود کهادامه مطلب...

نوشته شده توسط: میر کریم موسوی

 

گلایه رهبر انقلاب از برپایی جشن تولد برای ایشان

 

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از شماره امروز روزنامه کیهان، از مدتی پیش روز 24 تیرماه شماری از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسیدن این روز را به عنوان روز تولد رهبری به یکدیگر تبریک می گویند و امسال در تفاوتی با گذشته علاوه بر ارسال شاخه های گل، کارت تبریک، پخش شربت و شیرینی، تهنیت از طریق پیام های تلفنی و... برخی از روزنامه ها نیز، ستون و صفحه و یادداشت به این روز اختصاص دادند.

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط: میر کریم موسوی

 

رئیس جمهور قانون تسهیل اعطا تسهیلات بانکی را ابلاغ کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت،رئیس جمهور قانون تسهیل اعطاء تسهیلات بانکی و کاهش هزینه‌ای طرح و تسریع در اجراء طرح‌های تولیدی و افزایش منابع مالی و کارآیی بانک ها که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده را جهت اجرا ابلاغ نمود.

بر اساس این ابلاغیه به منظور تسریع ،‌تسهیل و تقویت سرمایه گذاری در طرح های تولیدی دریافت وثیقه خارج از ارزش دارایی و عواید آتی طرح ،‌از گیرندگان تسهیلات که توان مجری و توجیه اقتصادی ،‌فنی و مالی و قابل ترهین طرح آنها به تایید بانک می رسد ،‌توسط بانک‌های عامل ممنوع است و بانک‌ها موظفند صورت مدارک مورد نیاز را به متقاضی اعلام و پس از تکمیل پرونده حداکثر ظرف مدت چهل و پنج روز طرح را بررسی نموه و در صورت تایید توسط خود و یا موسسات معتمد بانک، با حضور متقاضی قرارداد را حداکثر ظرف مدت یک ماه منعقد کرده و نسبت به پرداخت تسهیلات طی دوران مشارکت اقدام نمایند و همچنین بانک‌ها موظفند مستقیماً یا از طریق موسسات معتمد خود نسبت به اعمال نظارت مستمر بر اجرا و بهره برداری طرح یا تسویه حساب کامل با مشتری اقدام نمایند.

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط: میر کریم موسوی

86/5/7 ساعت: 12:30 صبح
 

استقبال دولت عراق از نتایج دور دوم مذاکرات سه جانبه در بغداد

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت عراق از نتایج دور دوم نشست سه جانبه ایران، آمریکا و عراق درباره امنیت این کشور استقبال کرد و آن را یک دستاورد بزرگ در راستای منافع ملت عراق و منطقه برشمرد.

به گزارش فارس، "علی دباغ" سخنگوی دولت عراق روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری "العالم" درباره دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا درباره عراق در بغداد اظهار داشت: به اعتقاد من نشست دوم موفقیت مورد قبولی کسب کرد.
دباغ گفت: این نشست به تشکیل یک کمیته سه جانبه امنیتی متشکل از نمایندگان ایران، عراق و آمریکا منجر شد که این امر به نوبه خود یک دستاورد بزرگ در راستای منافع ملت عراق و ملت های منطقه به شمار می‌رود.
وی تاکید کرد، تفاهم میان دو طرف آمریکایی و ایرانی و طرف عراقی برای حل مشکلات باقی مانده که مانع از تحقق برقراری امنیت در عراق می شود، بسیار با اهمیت است.
سخنگوی دولت عراق گفت 28 سال روابط تیره میان تهران و واشنگتن، در گذشته مانع از برگزاری اینگونه گفت‌وگوها شد اما تمایل فراوان ایران به حفظ منافع ملت عراق انگیزه تهران برای تفاهم با آمریکایی ها درباره حمایت از ثبات این کشور و تقویت جایگاه دولت منتخب عراق بود.
"موفق الربیعی" مشاور امنیت ملی و رئیس کمیته عراقی شرکت کننده در مذاکرات نیز پس از پایان دور دوم گفت نتایج این دور بهتر از دور اول خواهد بود.
وی در کنفرانس مطبوعاتی خود در بغداد اظهار داشت که حمایت از دولت عراق، حمایت از روند سیاسی، حمایت از ثبات و بازسازی عراق و فعال کردن اقتصاد عراق در چارچوبی است که دو کشور درباره آن توافق کرده‌اند.
"هوشیار زیباری" وزیر امور خارجه عراق نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از پایان دور دوم مذاکرات در بغداد گفت: مهمترین نکته، توافق درباره تشکیل کمیته امنیتی سه جانبه میان عراق، آمریکا و ایران بود.
در همین حال، "حسن کاظمی قمی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد موضع ایران درقبال عراق روشن است و از هر رویکردی که نتایج خوبی برای ملت عراق به همراه داشته باشد، حمایت می کند.
وی پس از پایان دور دوم مذاکرات در بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: ما از رویکرد دولت عراق حمایت می‌کنیم و به همین دلیل با آمریکایی ها بر سر میز نشسته و درباره وضعیت عراق گفت‌وگو کردیم و ما به آمریکایی‌ها وظیفه آنها در عراق را یادآور شدیم.
سفیر ایران در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از پایان دور دوم مذاکرات نیز گفت که آمریکایی ها به مشکلات ناشی از برخی اشتباهات خود در عراق اعتراف کرده‌اند.


نوشته شده توسط: میر کریم موسوی

<      1   2   3   4   5      >


 RSS 
خانه
شناسنامه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک

:: کل بازدیدها ::
5962

:: بازدید امروز ::
1

:: بازدید دیروز ::
0

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

اشعار بزرگان[3] . ازدواج وانتخاب همسر .

:: مطالب قبلی ::

تابستان 1386

:: اوقات شرعی ::

:: درباره من ::

فرهنگی اذبی
میر کریم موسوی
علاقه مند به ادبیات وفرهنگ وهنر

:: لینک به وبلاگ ::

فرهنگی اذبی

:: اشتراک ::